Pagina's

dinsdag 23 september 2008

Als je ziek bent




Als je ziek bent
Als je ziek bent is het beste advies: gewoon uitzieken.
Maar wat als je telkens weer een beetje ziek bent? Of wat als je bang bent dat je iets ernstigs onder de leden hebt?
Als je al naar de dokter geweest bent en hij niets kan vinden of als je niet zeker weet of je al naar de dokter moet.

Bij het ebook Zonder GEKheid zitten zes stappenplannen. Eén van die stappenplannen is voor als je ziek bent. Bovengenoemde problemen worden hiermee opgelost.

Ik geef heel veel informatie gratis weg via mijn mailinglijst, maar lang niet alles.

Wil je verzekerd zijn van het beste van wat ik in cursussen geleerd heb voor een fractie van het geld wat ik er zelf voor betaald heb, ontvangen?

Bestel dan nu het ebook. Niet goed, geld terug.

Behalve stappenplannen zijn bij zonder GEKheid 80 adviezen inbegrepen. Bovendien krijg je er het ebook met 34 tips voor emotionele gezondheid bij en drie geleide meditaties, daarnaast nog meer audio opnamen op MP3 van bijvoorbeeld affirmaties en het cellenlied.

Voor maar 19,90 kun je direct al deze informatie downloaden. Klik HIER

Ik wens je heel veel succes en eventueel beterschap

Geen opmerkingen: