Pagina's

dinsdag 16 september 2008

Acupunctuurpunt tegen Angst


Om acupunctuurpunten te gebruiken hoef je niet per se naar de acupuncturist. Verschillende acupunctuurpunten kun je stimuleren door erop te tikken met je wijsvingers of door ze te masseren. Er zijn bovendien apparaatjes verkrijgbaar om zelf thuis de acupunten te behandelen(Dat zijn géén naalden!)

De Angstpuntjes zitten onder de uiteinden (aan de binnenkant) van je sleutelbenen.
terwijl je die punten masseert of erop tikt zeg je de volgende woorden: (Op de puntjes vul je je eigen angst in)

Ik accepteer mezelf en ik hou van mezelf met mijn angst wat betreft............(jouw angst)...................vanaf de allereerste keer dat ik die angst heb ervaren en niet heb verwerkt. Ik accepteer die angst en laat hem nu helemaal en volledig los en vervang die angst door kalmte wat betreft........(jouw angst)............

Daarna adem je diep in en diep uit.

Dit kun je een paar keer per dag doen totdat je angst weg is. Succes!

Geen opmerkingen: