Pagina's

donderdag 26 april 2007

Recepten detox sap

Uit het sappenboek van mijn dochter, geschreven door Natalie Savona: 365 sappen en smoothies.
Bij elk recept van een sapje staat de waarde aangegeven in sterretjes wat betreft:
1. energie
2. ontgifting
3. weerstand
4. spijsvertering
5. huid

Voor de sappen heb je een sapcentrifuge nodig.

Allereerst geef ik hier het precieze recept van het detox sap wat bij mij zo goed werkte. (5 ontgiftingsterren)
het heet: STERK ZUIVEREND WORTELSAP:
3 wortels
een halve appel
een halve rode biet
3 grote boerenkoolbladeren

Ik zal nog twee recepten geven met vijf detox sterren (nog niet geprobeerd)

GROENE GODIN:
1 bosje verse peterselie
1 handje waterkers
4 stengels broccoli
een halve ananas

ZWART LEEM
5 tomaten
1 rode biet
4 grote boerenkoolbladeren
1 limoen

Overigens is gewoon puur wortelsap ook ontgiftend. Het heeft 4 sterren.

Zie ook:
Groene Smoothies

1 opmerking:

Unknown zei

hoeveel en hoe vaak moet ik dit doen?