Pagina's

maandag 13 augustus 2007

Oude pijn loslaten

Nadat ik het vorige artikel geschreven had over emoties en echt voelen, las ik een artikel in de nieuwe Happinez (nr 4, 2007) Hij ligt overmorgen, 15 augustus in de winkel.
Het ging precies over waar ik net mee bezig was: oude emoties. Ik citeer een stukje:

Je bent er voor 100 % van overtuigd dat je je boos of depressief voelt omdat er nú iets gebeurt wat je dat gevoel geeft. Bijvoorbeeld je collega of je partner die nooit luistert. Hoe verleidelijk het ook is om dat te geloven, het is niet waar. Je gevoelens worden niet in het heden veroorzaakt maar het zijn afweerreacties tegen gebeurtenissen die allang voorbij zijn. Het gevolg is is dat je denkt dat de oorzaak en dus ook de oplossing van je problemen in het heden zijn te vinden.
Dat is een grote illusie. Wat je ook verandert, je baan of je partner, je zult dezelfde problemen blijven tegenkomen en dus zullen ook dezelfde gevoelens je dwars blijven zitten. Je creëert precies datgene wat je probeert te vermijden.


Ik heb al even aangegeven dat er verschillende manieren zijn om je oude pijn op te lossen. Als je er hulp bij wilt kun je je gaan verdiepen in Emotioneel Evenwicht van Roy Martina. Je zoekt hierbij waar je oude pijn zit en door middel van acupressuur en speciale zinnen laat je die pijn los.

In deze Happinez staat een andere manier, dat is: Past Reality Integration. Je kunt er meer over lezen op www.PRIonline.nl

ZONDER GEKHEID

Geen opmerkingen: