Pagina's

woensdag 1 augustus 2007

Nieuw weblog over THE SECRET

Zie links boven de link naar THE SECRET weblog

Vanmorgen ben ik een nieuw blog begonnen met als titel THE SECRET. ik schrijf er tips en ervaringen op.

Hier een kopie van het eerste artikel op het blog.

THE SECRET TOEPASSEN
Je hebt de DVD gezien. Je hebt het boek gelezen. En je bent razend enthousiast. Ga er nu dan voor!

Ik weet dat -the secret- werkt. Ik heb een vriend, Jan Blom. Als hij iets in zijn hoofd haalt is het meestal binnen de kortste keren voor elkaar. Hij doet dat al zijn hele leven, zonder ooit van the secret gehoord te hebben. Een klein voorbeeldje van vorige week. Hij bedacht zich dat een steekwagentje handig zou zijn, om het sjouwen van kratten met drank (voor zijn rondvaartboot) te vereenvoudigen. De volgende dag stond er een bij het grootvuil. Op zijn eigen stoep!

Hij schrijft sinds kort stukjes over de grachten op www.grachtenjournaal.nl. In een paar maanden tijd is hij er al drie keer mee op televisie (AT5 en radio NH) geweest. En er komt nu een grote productie aan. Hij is zijn hele leven al een super optimist geweest. En dat werkt!

Ikzelf was altijd melancholiek. En daar genoot ik van. Van zielige liedjes over stervende zwanen en dergelijke. Ik begrijp nu dat ik daar niet veel mee opgeschoten ben. Ik zet nu zo vrolijk mogelijke muziek op tijdens het doen van het huishouden.

Dus ik moet hetzelf nog leren: het toepassen van de wet van aantrekkingskracht.Ik schrijf boekjes met affirmaties (afiranta's) zie www.liefya.nl . En ik ben onder andere bezig met de zeven gratis lessen die via de website van the secret te verkrijgen zijn. Mijn eerste tip is: vraag die gratis lessen aan!

Ik licht iets van les vier op: schrijf een tijdlang iedere dag een beeld van je leven op, hoe je wilt dat het eruit ziet. Schrijf het iedere dag iets anders op, hussel de gegevens een beetje door elkaar, zodat het beeld van je droomleven goed in je lijf en onbewuste komt te zitten. En word er vrolijk van. Geniet van het opschrijven van je droomleven.

Daarbij niet vergeten: oefen je in gelukkig zijn. Voel goed hoe je gelukkig bent. Verbind daar dan het beeld van je gelukkige toekomst aan.

Verder een tip uit les 4, van Joe Vitale

VAN EEN GOEDE DOELSTELLING ZOU JE EEN BEETJE MOETEN SCHRIKKEN EN HEEL ERG OPGEWONDEN MOETEN RAKEN.

Geen opmerkingen: