Pagina's

donderdag 19 juli 2007

Vragen over het detox voetenbad (2)

LIEFYA
Bedankt voor je uitgebreide reactie.

1.Klopt het dat het geen bal, helemaal niets uit maakt, geen verschil in
werking als ik het detox voetenbad bij jou koop? Zeker weten ?

Hoi Eline,
Ik weet zeker dat het geen bal uitmaakt welk detox voetenbad je neemt. Als
je het Roy Martina vraagt zal hij zeggen dat zijn de Omega Detox het beste detox voetenbad is.
Hij zegt dat hij in Los Angeles voor het eerst detox voetenbaden heeft
meegemaakt en razend enthousiast is. En dat hij daarna het voetenbad
verbeterd heeft. Hij zegt niet in welk opzicht hij het verbeterd heeft.
Dus heb ik er mijn twijfels bij. Hij gebruikt Hunza zout. Is dat de
verbetering?
Er valt te discussieren over de hoeveelheid ampere en volt. Ik heb het
uitgezocht en besloten dat de bio-energiser goed is. Als je daar alles
over wilt weten- dan moet je terug naar dr. Rife gaan-hele studie.

Als je toch de Omega wilt kiezen. Hij kost 895, en ik kan hem voor je
leveren. De levertijd is iets langer, ongeveer een week.
De Bio-Energiser kun je morgen al in huis hebben.

Ik heb de Bio-Energiser aan flink wat therapeuten geleverd. Een aantal van
hen was ook bekend met de Omega Detox. Als je een detox voetenbad neemt kun je soms de vibraties voelen. De therapeuten zijn vaak gevoeliger wat dat betreft dan andere mensen. Zij voelen zowel bij de Omega als bij de
Bio Energiser de vibraties. Van de therapeuten die ik erover gesproken
heb, heeft het merendeel de Bio Energiser genomen. Hoewel er ook af en toe
iemand voor de Omega kiest.


2.Gaat het echt stinken ?
Ja ik vind dat het gaat stinken, maar niet bij iedereen even erg.

Je zegt: zakken automatisch bijgeleverd.
Hoe zit het met het zout ?
apart kopen ? prijs ?

Bij het Bio Energiser detox voetenbad zit zout, plastic zakken en een spiraal. Het
vernieuwingspakket(58 euro) bestaat ook uit zout zakken en spiraal. Goed
voor 30 tot 50 voetenbaden

3.Ik heb JENSCHURA'S ZOUT in grote hoeveelheid,
De Duitse ontgifter. dat is voor allerlij vormen van baden, wikkels, kousen, ook voet en handbaden. Zou dat zout ook voldoen?

Het zout is nodig om de stroom te geleiden. Bij de Bio Energiser zit
laagsodiumzout. Natuurlijk zegt Bio Energiser dat je dat zout moet
gebruiken, maar dat is niet zo. Het is echt alleen voor de geleiding. En
dan kun je dus ook een beter soort zout gebruiken. Roy Martina gebruikt
dus Hunza zout. Ikzelf gebruik ook wel zeezout. Ik denk dat het Jenschura's zout goed is om te gebruiken, zolang het maar zout is, dan geleidt het de stroom.

4.Als het ECHT geen verschil heeft in werking...pardon..waarom is Roy's
bad dan zo duur!

Ik heb heel veel van Roy Martina geleerd. En ik heb veel respect voor hem. Ik vind het jammer dat hij in zijn boeken nooit literatuur opgeeft bij zijn beweringen. Maar ik geloof dat hij grotendeels betrouwbaar is. Hij wil ook wel veel geld verdienen-kijk maar naar het programma "in balans". Het is overigens zijn goed recht om veel geld te willen verdienen.

Verder mag je ook wel bedenken waarom dan Mayana, de partner van Roy het
Chispa detox voetenbad verkoopt voor 1498 euro? Zij vindt dat detoxvoetenbad dan zoveel (600 euro) beter dan het door Roy verbeterde detox voetenbad?

5. Nog een vraag: is het jouw eigen ervaring--- dat het doet ---wat het
moet doen ?

Wat heb jij zelf of mensen die je goed kent er daadwerkelijk van gemerkt
of kan je dat niet nagaan omdat je tergelijkertijd ook andere dingen deed om te ontgiften ?

Op mijzelf werkt het detox voetenbad goed voor mijn stress. Ik word er
heel rustig van en laat de boel de boel. Mijn vriend (Jan) wordt er juist
actief van. Mijn zoontje is van zijn voetwratten afgekomen. Ook werkt het
tegen puistjes, maar hij is er niet helemaal van af, want hij neemt het
voetenbad niet zo vaak.
Een andere zoon van mij had bultjes onder zijn oksel. Hij was naar de
huidarts geweest die hem antibiotica voorschreef. Daar had hij toch geen
zin in. De bultjes zijn na een detoxvoetenbadkuur verdwenen.
Bij een zoon van een vriendin werd het eczeem een stuk minder. Er was een
mevrouw met psoriasis, die eerst bij een therapeut een detox kuur gedaan
had Haar psoriasis verminderde zo sterk, dat ze zelf een detox voetenbad
heeft aangeschaft. Ik weet heel zeker dat voor huidproblemen het detox
voetenbad een goede oplossing is. dat heb ik dus vaak genoeg meegemaakt.
Meestal werd het voetenbad gebruikt zonder andere hulpmiddelen.
Het vermindert ook de PMS.

6. Geen arts of natuurgenezer kan mij tot nu toe helpen
ik ben dus op mijzelf aangewezen en ik heb een maand geleden thuis een 'kuuroord' gemaakt, in keuken, bad, slaapkamer en tuin.

of... ... komt er bij jou nu in je hoofd iemand op,
iemand waar je van vernam... ...
een of ander soort wonderdoener bijna,die mij zou kunnen helpen
met mijn klachten
in spieren en gewrichten-àuuuw

Het belangrijkste voor genezing is volgens mij je instelling. Probeer je
te focussen op gezondheid in plaats van op ziekte. Zorg dat je dankbaar en
gelukkig bent. Kijk maar eens naar de dvd "The secret" en/of lees het
boek. Een voorbeeld was een mevrouw met kanker, die besloot om alleen nog
maar grappige films te kijken. De hele dag door. Ze lag drie maanden slap
van het lachen en de kanker was verdwenen.
Overigens: voor spieren en gewrichten: Ik begrijp niet hoe mensen op
gewone bedden kunnen slapen. Ik slaap op een ongestabiliseerd waterbed Ik
heb nooit last van mijn spieren. Maar ik ben nu een week in het huis van
een vriendin en slaap op een gewoon bed. Ik heb veel langer tijd nodig om
wakker te worden en ben helemaal stijf 's morgens.
Op mijn site www.liefya .nl kun je bij publicaties het boekje "slapen op
warm water" lezen. Misschien is het een eye opener.

groetjes, Liefya

Geen opmerkingen: