Pagina's

vrijdag 6 juli 2007

Affirmaties en Afiranta's


Hier is het eerste hoofdstuk van boekje 1 van mijn afiranta serie. : De eerste 250 door Liefya


1. ALGEMEEN



ik ben mezelf en ik hou van mezelf

ik accepteer mezelf zoals ik ben

ik ben goed zoals ik ben, nu en altijd

ik ben een mooie, leuke persoon

ik accepteer al mijn emoties en ik kan er om lachen

mijn leven wordt steeds beter

ik heb een goed leven en ik geniet ervan

ik word met de dag gelukkiger

ik word iedere dag succesvoller

ik heb plezier in mijn leven, iedere dag en altijd

ik doe mijn best en dat is goed genoeg

ik ben waardevol

ik heb een groot gevoel van eigenwaarde

ik word steeds dapperder

ik kan steeds meer

ik kan alles en ik durf alles

ik ben fantastisch

ik geef steeds beter mijn grenzen aan

ik word steeds slimmer

ik ben bijzonder slim

ik ben behoorlijk intelligent

ik kan goed naar anderen luisteren

ik kom duidelijk over op anderen

ik kan steeds beter communiceren

ik ben een kei in communiceren

ik let op en ik ben alert

ik accepteer alles wat ik meemaak en ik leer ervan

ik kan steeds beter genieten van kleine dingen in het leven

ik ben dankbaar voor alles wat ik tegenkom

ik kan me steeds beter ontspannen

ik geniet van het leven

Heel handig als je THE SECRET hebt gezien. Goede oefening om iedere ochtend te lezen om het geloof in jezelf te versterken.

Klik HIER voor afiranta's op MP3

Geen opmerkingen: