Pagina's

vrijdag 6 juli 2007

The secret, Roy Martina en afiranta's

Vanmorgen ging het in "Ik ben in balans" met Roy Martina over "The secret". Hoe kun je bereiken in je leven wat je wilt door middel van intentiekracht. Roy Martina is al langer bezig met de kracht van intentie. Hij zegt dat de meeste mensen focussen op wat ze niet willen en dat ze daarom daar meer van krijgen. Hoe kun je nu het beste je intentiekracht gebruiken? Een paar dingen zijn belangrijk. Je moet specifiek omschrijven wat je wilt. Het moet meetbaar zijn en positief en je kunt het beste er een tijd aan verbinden.
Je begint met dankbaar zijn met wat je hebt. Je zegt: ik ben dankbaar met wat ik nu heb en ik wil dit en dat.

Ik kan het zelf al wel, mijn intentiekracht gebruiken. Je weet dat ik het detox voetenbad promoot.Ik verkocht zo af en toe een detox voetenbad Ik had de intentie om in juni tien detox voetenbaden te verkopen. Zonder dat ik meer reclame gemaakt had, verkocht ik er ook tien. Mijn intentie is nu 40 detox voetenbaden in september te verkopen. Daarna 40 detox voetenbaden per maand. Ik zal je op de hoogte houden.

Nou zijn de meeste van ons nuchtere Hollanders. En we willen dit wel geloven-makkelijk toch als het zo zou gaan? Maar van binnen geloven we er geen pest van.
Bij mij was dat ook het geval. Zoals Roy vanmorgen ook zei. Eigenlijk is éénmaal een intentie zetten genoeg. Maar als je het in je onbewuste niet gelooft gebeurt er niets. Je moet dan gaan affirmaeren. Tegen je zelf zeggen : ik ben het waard, ik kan het en blijven herhalen, totdat je erin gelooft.

Ik heb voorbeelden van affirmaties op mijn website www.liefya.nl . Ik noem mijn affirmaties afiranta's. Want eigenlijk is het een mix van affirmatie en mantra. Op mijn site staan 250 afiranta's. Ik maak ook afirantaboekjes. Kijk maar in de winkel van liefya.nl.

Ik wens je heel veel succes met het zetten vanje intentie!

Geen opmerkingen: