Pagina's

zondag 8 juli 2007

Hoe weet ik dat ik genees?

Hoe weet ik of ik beter word? Hoe weet ik dat ik genees?
Het volgende is een eenvoudige, maar belangrijke boodschap.

Een gelukkig gevoel dat door je lichaam gaat, dat is het. De energie gaat stromen. Dit gevoel bemerk ik als ik mijn oefeningen gedaan heb. Bij meditatie cd’s voel ik het geluk door mijn lijf stromen. En bij enkele speciale cd’s (Engelen van Roy Martina) voel ik het golven in mijn lijf. Alsof ik niet stil lig op mijn bed, maar meedein op golven van geluk. Bij sommige cd’s wordt ook echt de nadruk gelegd: voel het.
Ik weet zeker dat ik hierdoor genezen ben en steeds gezonder word. En ik zou iedereen aan willen raden. Zorg ervoor dat je geniet, dat het geluk door je aderen stroomt, dan kan geen ziekte je de baas!

Geen opmerkingen: