Pagina's

maandag 9 juli 2007

Intentie voor het slapen (2)

Met de cd "Intentie voor het slapen" val je meteen in slaap. Tenmisnte ik wel. Ik zou gaan luisteren om er hier een verslag van te doen. Maar dat lukt niet. Ik val binnen 5 seconden in slaap. Roy Martina heeft absoluut een slaapverwekkende stem. Op zich maakt het niet uit dat je de cd niet hoort. Het is ook juist de bedoeling dat de cd op je onbewuste inwerkt. Ik werd wel af en toe een beetje wakker en ik hoorde dat Roy het over dromen had. Ook heb ik hem horen zeggen dat je effectiever zou slapen met deze cd.

Ik wist dat al van deze cd. Gelukkig is het vannacht redelijk goed gegaan. Ik werd wel na een uur of twee klaar wakker. Maar twee uur slapen vind ik niet genoeg en gelukkig viel ik toch weer in slaap. Om zes uur 's ochtends werd ik weer wakker. Ik had nu echt genoeg geslapen. Misschien gaat het deze keer goed met deze cd. Als ik nu iedere dag genoeg heb aan zes uur slaap, dan heb ik 14 uur per week meer tijd.
Nooit meer tijdgebrek door de cd "Intentie voor het slapen"

Geen opmerkingen: