Pagina's

dinsdag 22 mei 2007

Buikomvang

Steeds vaker lees ik berichten dat men vooral op moet letten op de buikomvang. Meer dan 80 cm bij vouwen of 94 cm bij mannen kan gezondheidsrisico opleveren. Meer nog dan BMI (Body Mass Idex). De risico's gelden vooral voor hart- en vaatziektes en voor diabetes.
Hoe kom je nu van je buikvet af?
-Over het geheel afvallen.
-Meer bewegen en vooral buikspieroefeningen doen.
-Ik vraag me af of het misschien toch zinnig is om zo'n tellsell buikaparaat te kopen en te gebruiken.
- Detox bodywraps verminderen ook de buikomvang. Ik heb een buurvrouw die plastic zakken om haar buik doet als ze gaat slapen. Ze gaat dan slapen en zweet heel veel. De buikomvang wordt dan minder. Het is vocht, maar met het zweet ook gifstoffen. Het lijkt me nog effectiever om het met bodywraps met een kruidenmengsel te doen.
- Er bestaan ook vetabsorberende pillen. Ik durf ze niet echt te proberen. Het lijkt me dat je daarover het beste met je huisarts kunt overleggen.

De bodywraps zijn verkrijgbaar in de winkel van liefya.nl (Zie link in het linkermenu)

Geen opmerkingen: