Pagina's

dinsdag 2 oktober 2007

Positief denken is niet voldoende!

Veel critici zeggen: the Secret: ja natuurlijk dat weten we allemaal: de kracht van positief denken. Ik wil nog eens een keer zeggen: Positief denken is niet voldoende. Het gaat om het geluksgevoel. Je moet leren om nu op dit moment met alles wat je hebt en niet hebt je gelukkig te voelen. Dat is het begin. Als je je niet nu gelukkig kunt voelen, komt er van de beloftes van de Secret niks terecht.

Maar: het valt te leren! Met veel geld kun je dure workshops volgen. Maar ik geloof vast dat het ook zonder veel geld kan. Iedereen kan het leren! Er zijn technieken, die ik zelf dus in van die dure workshops geleerd heb. Ik heb er al een paar aangetipt, maar ik ga door met gratis tips geven!

Wil je meer tips? Schrijf je dan hier in voor de nieuwsbrief.

Geen opmerkingen: