Pagina's

dinsdag 2 oktober 2007

Kiezen uit workshops wat betreft The Secret

Ik denk dat, als je op zoek gaat naar workshops over The Secret of the law of attraction, dat je dan gewoon kunt kiezen. ik ben zelf nog niet op zoek gegaan, maar ze komen wel aanwaaien. eerder heb ik al gezegd dat ik naar de secret engelen dag ga. Ook heb ik een mailtje gekregen van een NLP-er die workshops geeft (zie eerdere berichten) Vandaag keek ik naar Astrotijd. Daar was Lucia van Sichem te gast. Zij vertelde dat een gelukkig gevoel het allerbelangrijkste is. Ik hamer daar ook al een tijdje op. Misschien dat je bij haar workshops over de Law of Attraction goed leert hoe een gelukkig gevoel te creëren. (zie: http://www.yourpersonallifecoach.nl/workshops.htm )

Ikzelf zit nog in de roes van de engelendag eergisteren. Ik kan verder een geluksgevoel creëren door een geleide meditatiecd te beluisteren, door mijn afiranta(afirmatie)boekjes te lezen, En door gewoon mijn oogbewegingen te doen (Pavlov effect)

Toch stink ik er ook nog vaak in--in negatieve gevoelens. Ze sluipen zo gemakkelijk in je wezen. Je bent zo ontzettend opgevoed in bescheidenheid, en zo vaak afgekat en uitgelachen. Bij de meesten van ons zit negativiteit zo diep in het onbewuste, dat we er niet eens weet van hebben.

Van mezelf kan ik in ieder geval zeggen dat ik geleerd heb om heel goed mijn negatieve gevoelens te onderkennen. Plus ik heb gereedschappen om ze om te zetten in een geluksgevoel. En dat is dus wat er toe doet.

Euh, kzie dat het artikel niet zo goed aansluit op de titel. Ik ben op mijn preekstoel geklommen.

Geen opmerkingen: