Pagina's

woensdag 4 april 2007

Het orakel van de aartsengelen en grote schoonmaak


Van een vriendin heb ik aartsengelkaarten gekregen. Ik heb wel eerder engelenkaartjes en andere voorspellingskaarten, ja/nee-kaarten en dergelijke bekeken. Mijn dochters krijgen dit soort cadeaus ook. Dit is echter de eerste keer dat ik zo'n stok kaarten voor mezelf heb, want hoewel ik het altijd leuk en grappig vond heb ik ze nooit zelf gekocht.

En ze zijn fantastisch. Ze liggen in de huiskamer op een tafeltje en mijn dochters en ik pakken iedere dag een kaart en we krijgen altijd een positieve boodschap. Dus ook als je er helemaal niet in gelooft, helpt het om positief de dag in te gaan. Het valt op dat ik vaak dezelfde kaarten trek en tegelijkertijd sommige kaarten nog helemaal niet gezien heb.

In drie dagen pakte ik drie keer dezefde kaart: harmonie in relaties, met aarstengel Raguël; nou ik kende hem nog niet, maar hij zal me helpen met mijn relaties. Dat vind ik mooi van hem/haar. Ik kan er wel wat hulp bij gebruiken.

Een paar dagen geleden, ik begin steeds meer in de kaarten te geloven, besloot ik om het eens goed te doen en te vragen hoe het nou verder met mij moest. Ik schudde de stok en pakte de drie bovenste kaarten. dit waren ze:
1. Reinig je eigen ruimte- aartsengel Jophiël-(ook nog nooit van gehoord)
2. Spiritueel inzicht- aarstengel Raziël
3. Geschenken van God- aartsengel Sandalphon

Bij de kaarten zit een boekje met uitleg. maar voor deze drie kaarten heb ik geen uitleg nodig: eerst mijn troep opruimen en dan snap ik vanzelf weer dat spiritualieit er ook bij hoort. En daarna komen er allemaal mooie dingen op mijn pad.

Bij deze begin ik aan de groete schoonmaak en ik denk dat de raadgevingen voor iedereen goed zijn. Grote schoonmaak en alles komt goed!

Het orakel van de aartsengelen door Doreen Virtue. Ik heb de kaarten hierna ook aan de betreffende vriendin (Ingrid) gegeven. Ik kon het via internet bij een boekhandel in Drachten bestellen. Ze hebben de kaarten netjes in cadeauverpakking naar haar toegestuurd. Gewoon op aartsengelenkaarten googelen.

Geen opmerkingen: