Pagina's

zondag 29 april 2007

Korting detox voetenbad

Morgen, Koninginnedag 2007 is er een drijvende vrijmarkt op de Singel in Amsterdam. Ik zal daar zijn op het bootje Dolfijntje (herkenbaar aan grachtenjournaal.nl)
Het Bio Energiser Detox voetenbad kost tot en met 1 mei 340 euro in plaats van 349,50. (Je kunt me ook gewoon mailen of bellen (info@liefya.nl -- 06 45190309))

Verder verkoop ik er benzinebesparende pillen in pakketjes van 2, 5 en 10 euro. De bruiningshanddouche is in de reclame voor 50 euro in plaats van 69.

Je kunt je ook inschrijven voor GA telefonie en ADSL. Dan gaat er 5 % naar een goed doel. Mijn goede doel is op het ogenblik WarChild.

Bovendien heb ik mijn box leeggemaakt en verkoop ik het gewone kinderspeelgoed en dergelijke.

Als klap op de vuurpijl: ik heb de hele dag appel- en perentaarten gebakken. Met een biologisch recept, zonder suiker of andere vreemde toevoegingen.
Voor de dorst kun je bij mij terecht voor sinaasappelsap. Als je moe bemnt kun je even op het bootje komen uitrusten!

voor meer informatie: zie www.grachtenjournaal.nl

Geen opmerkingen: