Pagina's

maandag 21 maart 2011

Brief aan Margriet over afvallen

Hoi Margriet,
Ik vroeg me af of je nog iets met het mentale Dieet plan gedaan hebt. Ik wel en ik ben 3 kilo afgevallen.
Het is best wel moeilijk voor mij, want niet heel geschikt voor vegetariërs. Ik ben geen echte vegetariër en eet nu dus meer vis.

Wat opvalt is dat als ik geen koolhydraten eet, dat ik dan echt geen honger heb. Ik word eerder bijna misselijk.
Ik ben bezig met wat gegevens over diëten en voedingswijzen te verzamelen.
En ik kom onder andere chocolade verslaving tegen en koolhydratenverslaving.

Interessante dingen!

Als eerste wil ik je verwijzen naar het weblog van het Mentale Dieet Plan. Er staan handige tips en recepten op.


Verder had ik een klein testje gezien over koolhydratenverslaving:
http://www.koolhydratentabel.nl/koolhydraten_test/
Maar misschien ken je die al?
groetjes, Annelies

Geen opmerkingen: