Pagina's

zondag 17 augustus 2008

Geleide Meditatie

In het ebook ZonderGEKheid geef ik adviezen aan mensen wat betreft vooral emotionele problemen. Ook ontwikkel ik geleide meditaties. Ik ben daar toe gekomen, omdat ik een aantal jaren geleden zelf nogal in de knoei zat. Ik was docente. Ik kwam overspannen van school en heb een jaar lang gezocht naar genezing. Ik ben van psycholoog via psychiater in het alternatieve circuit terechtgekomen. Ik mijn boek zonder gekheid beschrijf ik dat proces. En ik beschrijf de alternatieve methodes die me goed gedaan hebben.

Waar ik in die tijd heel veel aan gehad heb, zijn geleide meditaties. Ik heb er nogal veel van uitgeprobeerd. De eerst waren niet echt een succes. Bij een geleide meditatie moet de stem die de meditatie doe je echt bevallen.

De eerste geleide meditatie die ik echt heel mooi vond was de genezende waterval van Dick de Ruiter.Ik dommelde wel steeds een beetje weg. Zodat ik niet alles kon horen. Later heb ik veel geleide meditaties van Roy Martina beluisterd.

Het was zeker mijn manier om de dag door te komen. Ik was heel gestrest, die tijd. Ik zette twee keer per dag en soms drie keer een meditatie aan. De stem van Roy Martina werkte zo goed op mij, ik viel altijd meteen in slaap, De meeste van zijn meditatie heb ik nauwelijks gehoord, maar misschien werken ze toch in op het onbewuste. Dat werd in ieder geval verteld. Eindelijk had ik geen last meer van slapeloze nachten.

Ik heb niet veel pretenties met de geleide meditaties die ik zelf geproduceerd heb. Het is vooral voor een beetje rust is deze hectische tijden.

Als je gratis een geleide meditatie wilt uitproberen en overige informatie wilt ontvangen geef dan je voornaam en mailadres op. Natuurlijk geef ik je emailadres nooit aan anderen door:

Geen opmerkingen: