Pagina's

donderdag 2 oktober 2008

Acupunctuurpuntje Boosheid


Als je er niks aan kunt doen en best vaak boos uitvalt en achteraf daar weer spijt van hebt, kun je het acupunctuurpuntje voor boosheid behandelen.

Ik denk niet dat dit genoeg is om van jou een aardig, begripvol persoon te maken, maar het is wel een makkelijke manier om te beginnen iets aan je boosheid te doen.

Als je deze oefening iedere dag dat ben je je er in ieder geval minstens dagelijks bewust van dat je iets aan je boze gevoelens moet doen.

Ik adviseer je dus om echt meer dan alleen dit puntje te doen!

Zo behandel je het acupunctuurpuntje voor boosheid.
Tik met twee vingers op het punt terwijl je de formule luid en duidelijk uitspreekt. Na behandeling van het punt diep in- en uitademen, met het gevoel dat je de emotie loslaat!
Boosheid (puntje aan de rechterkant op je onderste rib, ongeveer op een derde van beneden)

Ik accepteer mezelf en ik hou van mezelf met mijn boosheid vanaf de allereerste keer dat ik die boosheid heb ervaren en niet heb verwerkt. Ik laat die boosheid nu helemaal en volledig los en vervang die boosheid door zachtheid.

Adem diep en en uit.
Succes!
Om meer aan je boosheid te doen:
boosheid

Geen opmerkingen: