Pagina's

woensdag 19 maart 2008

Lentereiniging, ontgiften, sapvasten

Estoy organiseert

Lente-reinigingsdag

Als gebruiker van het Detox Voetenbad heb ik gemerkt dat ik ondanks mijn vertrouwen in het Detox Voetenbad, laks word in het gebruik ervan. Mijn bedoeling is altijd geweest om het Detox Voetenbad preventief te gebruiken. Maar het blijkt dat er echt iets met mij aan de hand moet, wil ik het gebruiken.

Zo had ik al enige tijd last van een ontsteking in mijn mond. Mijn tandarts heeft een foto gemaakt waarop te zien was dat het om een ontstoken wortelpunt gaat. Daar kan hijzelf niet bij en mij doorsturen naar de kaakchirurg wilde hij niet. Het zou mij een kies kunnen kosten en dan ten koste gaan van de omliggende kiezen. Hij kent mij goed en weet dat ik veel zelf oplos.
Daarop ben ik het voetenbad weer gaan gebruiken en al na de 1e behandeling, wat resulteerde in erg vies water, was de pijn minder. Nu (19 maart) na 2 behandelingen is de pijn geheel weg en naar ik aanneem de ontsteking over. Ik vervolg mijn kuur tot een totaal van 8 baden.
Irene Anastasia

Het lijkt het ons zinvol om, als (ex)gebruikers en geïnteresseerden van het bad, bij elkaar te komen. Daarvoor bieden wij het volgende programma aan.
Programma:
Datum 11 april 2008
10.15 samenkomst achterzijde NS treinstation, de trein komt om 10.15 aan
Boswandeling van ½ uur waar wij na aankomst een vers geperst ontgiftingssapje aangeboden krijgen Voorlichting en uitwisselen ervaringen over het voetenbad
Sapje en een reinigende salade of snack
Intussen demo van het Detox voetenbad
Iedere deelnemer ontvangt gratis het boekje ONTGIFTEN EN ELEKTRODETOX en een geleide meditatie ontgiftingsCD
Er is voldoende gelegenheid om vragen te stellen
Terugwandeling door het bos in ca 1 uur
Prijs 15,00 euro inclusief
Iedere deelnemer ontvangt gratis een boekje en een CD.


De deelnemers in bezit van het Detox voetenbad, wordt aangeraden de dag ervoor met een nieuwe reinigingskuur te beginnen. Zowel de sapjes als de wandeling sluiten erop aan. Het lijkt ons een mooi begin van de lentereinigingsmaand.


Deze dag is georganiseerd door Estoy in samenwerking met Liefya www.liefya.nl
Inschrijving:
via www.estoy.nl> contactformulier en overmaking van 15 euro op onderstaande bankrekening.
Rabobank nr. 1054.52.092 t.n.v. Estoy vof te Lunteren, omschrijving: ontgiftingsdag

ESTOY VOF, Galgenbergweg 9-140, 6741 KJ Lunteren
T 0318-486164 T 06 47118995 E-mail,
info@estoy.nl, website www.estoy.nl,
KvK 34220830, BTW nr. NL0796.88.937.B01

Geen opmerkingen: