Pagina's

maandag 3 september 2007

Wellness, ontgiften en het detox voetenbad


Welness, welzijn, goed voor jezelf zorgen. Daar hoort ontgiften bij.
Ik heb een aantal artikelen geschreven over ontgiften, over detox sapjes en detox kuren er is nog heel veel wat ik niet geschreven heb over detox en ontgiften. Ik heb twee detox cursussen gedaan en ik heb heel veel manieren geleerd om minder gif binnen te krijgen en ook om te ontgiften. Ik heb ontdekt en geleerd dat het beste wat je kunt doen om te ontgiften is om regelmatig detox voetenbaden te nemen. Een detox voetenbad is ook het makkelijkste en het plezierigste. Je merkt ook redelijk snel de werking.

Een detox voetenbad kost geld. Maar ook sapvasten kost geld. Ook als je zo weinig mogelijk gif binnen wilt krijgen kost het geld.

Wat doe je als je wilt ontgiften en je wilt er (nog) geen geld aan besteden? Gebruik geen verzorgingsproducten of make-up, hoogstens een stukje zeep. Maak niet teveel schoon (want je wilt geen dure biologische middelen!). Doe je mobiele telefoon weg. Kook je eten zelf en eet rauwkost, gebruik geen bewerkte of in een fabriek gemaakte producten (suiker, snoep, kaas, chocola, chips). Drink veel water en sport veel.

Als je toch van sommige producten van onze welvaartsmaatschappij gebruik wilt maken en er geld voor uit wilt geven, geef dan ook geld uit om de gifstoffen weer te verwijderen. Het is voor je gezondheid!

Voor detox voetenbad (345 euro) zie www.liefya.nl of klik op de winkel van liefya links.

Geen opmerkingen: