Pagina's

dinsdag 4 september 2007

Een goeie dag

Mijn dagen zijn meestal goed, maar vandaag is het een bijzonder goede dag. Ben gelukkig opgestaan, beter geslapen dan ooit op mijn logeerbed. Geen last van muggen gehad. Dat had ik namelijk de laatste dagen. Voor ik ga slapen sla ik ze zoveel mogelijk dood. Toen dat niet genoeg hielp heb ik zelfs een nacht met het raam dicht geslapen. Maar daar word ik dus niet vrolijk van. Thuis slaap ik met de ramen helemaal wagenwijd open.

Vanmorgen lekker gedouchet, ingesmeerd met Dr. Hauscka lavendelolie, kleurtje in mijn haar. Vanwege het gif van de haarverf een detox voetenbad genomen, ondertussen naar de detox panat training van Roy Martina geluisterd. Daarna lekkere boodschappen gedaan, want vandaag komt mijn vriend Jan me opzoeken in mijn hutje op de hei.

En ik blijf in goeie stemming. De zaken lopen goed. Een paar bestellingen voor het detox voetenbad gehad. En ik ga bijna weer naar huis.

Eerst morgen met Jan een sauna plus dag.

Geen opmerkingen: