Pagina's

maandag 3 september 2007

Detox Body Wraps


Ik verkoop wat wellness producten en soms maak ik er wat reclame voor op dit weblog. Kijk maar naar het vorige artikeltje over het detox voetenbad. Het is makkelijk om reclame te maken voor het detox voetenbad, want het is een heel goed artikel. Ik gebruik het zelf regelmatig en ik heb er veel baat bij. Ik verkoop ook andere artikelen die ik zelf soms gebruik en die ik ook goed vind. Die kun je hier op het blog ook terugvinden en allemaal bij elkaar zijn ze te zien in de winkel ven liefya.nl (zie link links.)

Nou verkoop ik ook detox bodywraps. En natuurlijk gebruik ik ze zelf. Maar: ik heb er (nog?) geen baat bij. Ik heb er de meest fantastische verhalen over gehoord. Sinaasappelhuid verdwijnt erdoor en je verliest centimeters bij het gebruik van detox body wraps.

Nou heb ik geen sinaaappelhuid, dus dat kan ik niet testen. Centimeters zou ik wel willen verliezen op een aantal plekken. Ik heb de bodywraps om mijn buik geprobeerd, maar ik kon geen verschil meten. Ik heb het op mijn bovenarmen geprobeerd en ook hier zie ik geen verschil. Het kan zijn dat ik het vaker had moeten proberen, maar eigenlijk wil ik al in één keer een beetje verschil merken.

Vanavond ga ik ze voor mijn enkels gebruiken, die ik ook een beetje te dik vind. Ik heb nog drie zakjes over, dat wordt drie keer. Ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen: