Pagina's

dinsdag 4 september 2007

Vriendinnen, vakantie en BioGenesis


Vanwege mijn ene vriendin zit ik nu in een chaletje op de Veluwe. Ik pas twee weken op haar hondje. Ik heb een hele boekenkast met spirituele boeken tot mijn beschikking. Ik heb er een paar genoemd in eerdere artikeltjes. Ik zit hier wel goed, zeker nu ik wat beter geslapen heb. Ik had wat last van het bed en van de muggen.

Gelukkig kwam gisteren een andere vriendin op bezoek. Ze heeft een dvd van gesprekken met God van hier geleend en ze heeft haar biogenesis-koffertje hier achtergelaten.

Waarschijnlijk weet je niet wat BioGenesis is. Ik ga het ook niet uitleggen, want ik vind het op het randje. En ik kan er ook niet over zwijgen, want ik heb er baat bij.

Er zitten een heleboel (mooie)glazen voorwerpen met verschillende vormen in het koffertje en elk voorwerp is ergens goed voor. Luister wat ik er gisterenavond mee gedaan heb.

Ik heb de Wing in een glas water gezet, om de volgende ochtend op te drinken. De Wing herinnert de cellen aan hun ideale manier van functioneren.

Ik heb de Wand een paar minuten in mijn handen genomen voor rijkdom en overvloed in de wereld.

Ik heb een wens op een papiertje geschreven. (dat ik 40 detox voetenbaden mag verkopen in september). Daarop heb ik de Bio Translator gezet (de translator vertaalt mijn wens in iets wat de natuur herkent) en daarnaast heb ik de BioAmplifier gezet, voor versterking. Vandaag heb ik er een nieuwe wens neergelegd: dat ik van mijn afirantaboekjes er duizend per deeltje mag verkopen.

Ik heb de Flame genomen met het Shield en ben er vier keer mee langs mijn lichaam gegaan voor bescherming.

Ik heb het Wheel of Hope samen met het Shield onder mijn hoofdkussen gelegd.

Ik heb de doorzichtige Achtzijdige Piramide op een hoge plaats in mijn slaapkamer gezet. En ik heb alle 27 Wheels om het bed heen gelegd. Toen ben ik gaan slapen.

Ik heb goed geslapen en in ieder geval geen last van muggen gehad.

Een ik ben blij dat ik vriendinnen heb, zodat ik extra vakanties krijg en leuke dingen kan uitproberen.

(als je iets over BioGenesis wilt weten, zie http://www.crince-en-company.nl )

Geen opmerkingen: