Pagina's

dinsdag 19 juni 2007

Verborgen reclame

Ik moet u eigenlijk waarschuwen voor sommige van mijn artikeltjes. Ik heb een webwinkel en verkoop wellness producten. Soms schrijf ik over die producten en dat is dan verborgen reclame. Het is maar dat u het weet. Ik schrijf ook over andere producten of boeken waarover ik enthousiast ben, en ik heb dan met de verkoop daarvan niets te maken. Het is dus in dit blog niet echt goed te zien wat ik zelf verkoop.

Ik wil wel even een opsomming geven: ik verkoop geen cd's en boeken van Roy Martina. Ik ben wel enthousiast over sommige spullen van hem. Ik heb helemaal niks met Aurelis te maken. Maar de meditaties werken goed. Ik verkoop het smoothies en sappenboek niet. Ik verkoop geen engelenkaarten.

Wat ik wel verkoop kun je links in het menu vinden en klikken op de winkel van liefya.nl. Ik verkoop het Bio-Energiser Detox Voetenbad (voor maar 345 euro)
Ik verkoop benzinebesparende pillen, multivitamines voor volwassenen en kinderen, bodywraps, bruiningshanddouches en verder affirantaboekjes (affirmaties) en rondvaartgids.

Ik ben sinds kort met Liefya opleidingen gestart (Ik kom uit het onderwijs en geef ook nog een paar uur gewoon les) Onder andere kunt u zich inschrijven voor een detox cursus Voor informatie kun je bellen (020-3209139 of 06-45190309).

Sommige (niet alle) van mijn producten verkoop ik via een netwerkmarketingbedrijf. Speciaal als je ook detox voetenbaden zou willen verkopen, heb ik een mooie aanbieding. (Ik betrek ze namelijk rechtstreeks van de importeur)

De titel van dit stuk is verborgen reclame, maar ik heb er voor de verandering maar eens overduidelijke reclame van gemaakt.

Geen opmerkingen: