Pagina's

zondag 3 juni 2007

Kuuroord sapvasten

Misschien valt het sapvasten je niet mee. Zelfs een weekendje niet. Voor mijzelf is het ontspannen en tijd voor rust nemen het moeilijke bij sapvasten. Ik ging daarom op zoek naar kuuroorden waar ze ook programma's met sapvasten hebben. het valt nog niet mee om leuke reisjes met sapvasten te vinden.

Ik kwam een site tegen, waar ze je verwelkomen met vies smakende sapjes. Ze geven dat zelf aan en zeggen erbij dat je daar maar doorheen moet omdat het vies, maar wel erg gezond is. Als ik op vakantie ga, wil ik meestal ook gewoon lekker eten, maar goed als ik voor het sapvasten ga, dan toch minstens wel lekkere sapjes. En ik weet dat detx sapjes fantastisch kunnen smaken. Dus ik doe het niet voor minder.
Op die site werd ook een stevig fitnessprogramma aangeboden tijdens het sapvaste. Het leek me allemaal een beetje veel van het goede. Iets beweging is goed tijdens het sapvasten, maar het moet niet teveel zijn.

Via google is het een beetje moeilijk zoeken. Je komt veel pagina's tegen die je nou net niet zoekt. Het beste is het in dit geval om te klikken op de door google toegevoegde advertenties, dan kom je meestal beter uit bij waar je wilt zijn. Je kunt die advertenties bijvoorbeeld op startpagina's met kuuroorden vinden. Ook onderaan dit blog vind je meestal kuuroorden advertenties. Scroll maar helemaal naar beneden.

Zo heb ik bijvoorbeeld de website van Conmigo gevonden. Ze hebben reizen naar een kuuroord in Portugal. Behalve sapvasten bieden ze ook veel soorten massage, sauna en andere wellnessprogramma's aan. Maar er zijn nog veel meer kuuroorden. Misschien leuk om eens met een paar vriendinnen heen te gaan.

.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Kijk ook eens op
http://www.vitaliseportugal.nl

Huize Mimosa, staat garant voor een heerlijke week, heerlijke sapjes (en soepen), massages, zwemmen, wandelen, goede gesprekken, een heerlijke kamer.... en gezond(er), slanker en fit terug naar Nederland.
Cissy

Sam zei

Ik 'sap' al meer dan 10 jaar, alles geprobeerd en overal geweest, en heb de beste ervaringen met
http://www.heidionthemove.nl

Hannelore zei

Ben bij allebei geweest en kan zeggen dat Vitalisé toch veel professioneler werkt. De accomodatie (hotel bij Vitalisé Portugal tov gehuurde villa bij Heidi on the move), de begeleiding (Vitalisé werkt met een natuurarts) en ook het programma is toch beter bij Vitalisé.

Unknown zei

Heidi on the move: geweldige week bij haar en Hugo gehad, fantastische ondersteuning, heel persoonlijk. Dat was toen zij nog in Huize Mimosa werkten, nu werken ze vanuit hun "on the move" concept op verschillende plaatsen. Blijft een duo van experts die waar ze ook werken met overgave en verstand van zaken aan de slag gaan met je gezondheid.