Pagina's

woensdag 11 september 2013

Lyme, heetwater kuur

Op internet had ik gelezen hoe iemand de heetwaterkuur zelf doet. Je doet redelijk heet water in het bad. Zo heet, dat je het nog wel kunt verdragen. Je neemt een koortsthermometer. en neemt ongeveer om de twee minuten je temperatuur op. Je laat telkens wat water uit het bad stromen en voegt er heter water aan toe.

Dat doe je tot je temperatuur, gemeten in je mond, 39 graden is. Dat probeer je zo even vol te houden. Je werkelijke temperatuur is tot vier streepjes hoger, dus 39,4. Ik waarschuw je alvast, het is niet gemakkelijk en niet leuk.

Ook is het volledig voor je eigen verantwoording als je dit doet. Als je al een heel slechte conditie hebt door de Lyme, dan zou ik het zeker niet zonder begeleiding doen, maar dan kun je er waarschijnlijk ook niet tegen, het is heel heftig, zo'n heet water bad.

Je kunt eventueel ook alleen je handen in een heet waterbad doen, dat helpt al iets.

De lyme bacterie overleeft niet boven een temperatuur van 41 graden. Je hebt de bacteriën dus nog niet dood hiermee, maar het is duidelijk dat die lyme bacteriën niet van hitte houden.

Ik weet dat er ook mensen die aan Lyme lijden zijn die zelf niet meer tegen hitte kunnen.

Ik zou dan een detox voetenbad proberen. Je ontgift en het is gemakkelijk om te doen.


10 KILO AFVALLEN EN NOOIT MEER JOJO-EN



GRATIS video's voor STRESSBEGELEIDING plus gratis e-book

Geen opmerkingen: