Pagina's

zaterdag 14 september 2013

Lyme heet waterbad 3, herhaling

Na de eerste kuur moet je eigenlijk iedere maand nog herhalen met een korte kuur. Dat heb ik een maand na de eerste kuur dan ook gedaa. nDe lyme bacterie is een raar beestje. Telkens als je denkt dat het over is komt hij weer opdagen, soms met hele andere klachten.

Ik wist dit, en toch dacht ik dat ik helemaal van die ziekte af was. Ik voelde me helemaal gezond. Tot anderhalve week geleden, toen ik opeens een zweverig gevoel had en niet helemaal stevig op mijn benen stond. Het was een gevoel alsof ik gedronken had. Niet eens onplezierig dus.:-)

Maar ik begreep wel dat ik door moest gaan met maandelijks kaardeboltinctuur (ZoeK op internet naar Lyme natuurlijk genezen)en heet waterbad.

Gisteren al weer het derde heet waterbad. Ik kon het al wel wat heter nemen. Badwater ongeveer 43 graden en ik heb koorts op laten lopen tot 39,6 graden (=40 graden)

Er wordt geadviseerd om het bad langzaam heter te laten worden. Maar dat lukt mij echt niet. Ik stap er zo heet mogelijk in. Laat de koorts snel opkomen en ga snel omwikkeld in bed liggen. Het duurt ongeveer een kwartier tot mijn temperatuur wee normaal is.

Vanavond mijn laatste bad. Ik vind deze keer vier dagen wel genoeg. Ik heb vrijwel geen klachten. En heb toevallig een drukke agenda deze week.





10 KILO AFVALLEN EN NOOIT MEER JOJO-EN GRATIS video's voor STRESSBEGELEIDING plus gratis e-book

Geen opmerkingen: