Pagina's

dinsdag 22 februari 2011

Afvaltips. Afvaltip 1 en 2

Beter afvallen zonder dieet en zonder calorieën tellen. Er zijn veel afvaltips op internet te vinden. Ik heb er veel op een rijtje gevonden. Ze zijn vrijwel allemaal heel zinnig. Hier is de link AFSLANKTIPS

De twee belangrijkste tips zijn eenvoudig en heb je waarschijnlijk al vaak gehoord (en niet toegepast)

Ik zag een programma voorbij komen over een man met ernstig overgewicht en zijn coach. De coach zei dat het belangrijkste wat de man veranderd had was: In plaats van een zware avond maaltijd: ontbijten.

Afvaltip 1. Begin je dag met een ontbijt.


Op mijn sportschool hoorde ik, wat ik al vaker gehoord had: neem meer maaltijden op een dag. De reden is dat je systeem door blijft gaan met voedsel verteren. je metabolisme wordt sneller.

Afvaltip 2. Neem 5 maaltijden per dag

MENTAAL DIEET PLAN

Geen opmerkingen: