Pagina's

vrijdag 27 maart 2009

Zonder GEKheid. Laatste reacties

Ik heb (weer)een paar lieve en motiverende reacties op mijn e-book ZonderGEKheid ontvangen:

Hoi Annelies,
Je e-book zonder gekheid.. is als een bom bij mij ingeslagen..Jouw verhaal was zo confronterend omdat ik in een hele hoop situaties, momenten, dit zelfde ervaar..Alarmbellen zijn afgegaan en ook al ben ik hier al heel lang mee bezig..pas na het lezen van je boek wist ik..er moet nu iets veranderen. Dat is helaas niet te doen met een knop omzetten, en ben ik hier dus dagelijks mee bezig. Maar voor mij het allerbelangrijkste is dat ik er nu mee bezig ben. Veel mensen om mij heen, daar heb ik zelf geen weet van, vinden dat ik rustiger ben geworden.

Advies 3 is gewoon bij me! Dat geeft een gevoel van, er wordt over me gewaakt, een soort geborgenheid.
Advies 6 gebruik ik dagelijks en idd ik accepteer.
Advies 32 is de meest simpele oplossing, alleen nu gebruik ik het en dat werkt in de praktijk dus echt.
Advies 33 was en is nog steeds moeilijk maar laat ik dagelijks terugkomen en het gaat er steeds meer inzitten in mn gevoel en mn hart
Advies 42 liet mij inzien dat ik dus idd uit de slachtofferrol moet stappen en ook al lukt dat niet helemaal..t zit er aan te komen.. Maar er voor openstaan..is de allerbelangrijkste stap voor mij geweest want ander had ik nooit kunnen opzuigen aan wat je me aan informatie hebt gegeven en dat is tot stand gekomen met je e-book! Daardoor kan ik mezelf dagelijks spiegelen.
Ik dank je nogmaals,

Liefs Pie

Hallo Annelies,

wat leuk om te horen dat je een nieuw ebook hebt geschreven. Ik vond je ebook zonder Gekheid inspirerend en vaak pijnlijk herkenbaar. Ik heb er veel aan gehad. Het is fijn te weten dat je niet de enige bent die tegen dit soort dingen aanloopt. Het maak dat ik me erg gesteund voel in mijn proces en doorga met oefenen, proberen te relaxen en positief te zijn tegen mezelf. Dankjewel en succes!

Vriendelijke groet Wil

ZonderGEKheid
6 Soorten Stress

Geen opmerkingen: