Pagina's

dinsdag 27 november 2012

Reacties op Zelfslank Plan Afvallen

ER zijn veel reacties van klanten over het Zelfslank plan

Ik geef er hier een paar
Samengevat: de reacties zeggen dat het plan eenvoudig is, dat je er gezonder door gaat eten, dat je snel afvalt en dat er veel variatie en je veel ruimte voor eigen inbreng.

A.S. juli 2012
Een super verzorgd voedingsplan! Met duidelijke richtlijnen


Nelleke juli 2012
Het plan zit goed in elkaar. Mij sprak vooral "vergeet het dieet" het meest aan. Kon daarmee goed uit de voeten om meer controle over mijn eetgedrag te krijgen.

L.Berens juli 2012
het is vrij eenvoudig te volgen, veel beter dan ik gedacht had. Die verschillende menu's waen super ; ik heb veel gehad aan die voorbeelden om nieuwe gerechten te leren en zo deze wijze door te krijgen ; nu heb ik tenminste veel variatie in mijn menu

V. Vercammen augustus 2012
Goede uitleg en een goede opvolging! Het leert je een gezonde levensstijl aan te nemen

C. Jenc augustus 2012
het ZefSlank Plan ziet er goed uit en geeft de zaken duidelijk en eenvoudig weer. De eenvoud beviel me vooral, is gewoon voor een ieder te begrijpen.

Joyce augustus 2012
Ik vond het een goed plan. Duidelijk vooral. Ik vond niet alles lekker, maar kon me goed vinden in de meeste gerechten. Het blijft me aanmoedigen om door te gaan.


Hanneke 2012
Het plan is goed. De mentale training heeft mij goed geholpen, en ik eet nu geen yoghurt en champignons meer en heb nog geen eetbui gehad

Anoniem september 2012
Het is een gemakkelijk te volgen plan, de menu's zijn smakelijk en niet te ingewikkeld om te bereiden. Wat beter kan is, dat je met de recepten rekening houdt met het seizoen. Er zitten producten bij, die in de zomer niet of nauwelijks te koop zijn. Het is laag laagdrempelig, geeft veel ruimte voor eigen variatie. Het werkt, want je raakt in korte tijd aardig wat kilootjes kwijt wat heel erg motiverend werkt om door te gaan.

Marion G.
ZelfSlank is een compleet plan met meer dan recepten alleen, uitgaande van een visie!

Leer HIER meer over het zelfslank plan

Geen opmerkingen: