Pagina's

maandag 19 november 2012

Geen Eetbuien Meer

Bijna een jaar geleden heb ik het Mentaal Dieet Plan gevolgd en ben ik 7 kilo afgevallen. Na die zeven kilo ben ik er niet mee doorgegaan, maar ik had wel genoeg geleerd om niet meer terug te vallen. Mijn gewicht heeft niet meer geschommeld dan 1 a 2 kilo. Ik vond altijd dat het eigenlijk gezonder is om heel langzaam af te vallen en vooral met gezond eten.

 Met het Mentaal Dieet Plan was ik vrij snel 7 kilo afgevallen. Maar in tegenstelling tot wat ik eigenlijk verwachtte was ik niet snel weer aangekomen. Ik wil nu nog eens 7 kilo afvallen. En dan valt mijn gewicht nog net binnen de normale grenzen. Omdat ik geen vlees eet, zocht ik toch naar iets met ongeveer dezelfde principes. Dat heeft een beetje te maken met het Paleodieet (Klik maar als je daar meer over wilt weten)

Mijn oog viel op het Zelf Slank Plan . Wat me aanspreekt is dat er rekening gehouden wordt met vegetariërs (ik eet geen vlees, wel vis overigens, vanwege mijn macrobiotische achtergrond). Morgen zal ik ook een video plaatsen waarin de Eetbui Smoor & Eetbui Omsingel Methode ter sprake komt. Als je nu al wat meer wilt weten,klik dan op de volgende link. NIEUW Zelf Slank Plan NIEUW

 Met minder stress heb je ook minder last van eetbuien overigens. Toen ik nog les gaf op een middelbare school en mijn kinderen nog klein waren, moest ik altijd eerst eten als ik thuis kwam, voordat ik aan eten koken kon beginnen! :-) Dus: GRATIS video's voor STRESSBEGELEIDING plus gratis e-book

Geen opmerkingen: