Pagina's

woensdag 7 december 2011

Overgewicht

Een tijdje geleden heb ik je veel informatie gegeven over overgewicht en de grote kans op diabetes. Ik heb het met je gehad over de hormonen die daarbij een rol spelen, ook vooral in verband met stress. Ik wilde je die informatie geven omdat de gezondheid van de mensen me echt aan het hart gaat en ik weet dat iedereen er iets aan kan doen.

Voor sommige mensen was dit juist té veel informatie. Veel mensen willen alleen maar nú afvallen en blijvend afvallen en nooit meer jojo-en .De theorie erachter hoeven ze niet zonodig. Dan heb ik iets héél goeds voor je.

Een aantal maanden geleden ben ik zelf met Het Mentale Dieetplan begonnen. Ik had 15 kilo overgewicht. Ik woog namelijk 78 kilo, terwijl mijn gezonde gewicht 63 kilo is. Ik ben toen in twee weken tijd 6 kilo afgevallen. En hoewel ik altijd vond dat snel afvallen niet gezond is, zijn die zes kilo er nu nog steeds af. En dat heeft helemaal te maken met het mentale dieet plan.

Na de eerste twee weken ben ik nog drie kilo afgevallen.Ik weeg nu 69 kilo. Dat lijkt niet spectaculair. Maar het mooie is dat ik nu nog steeds iedere maand een beetje afval, terwijl ik niet op dieet ben. Ik pas alleen de tips van Het Mentale Dieetplan toe.Bovendien ben ik al tevreden met hoe ik er nu uitzie. Eigenlijk is mijn eigen streefgewicht niet 63 kilo, maar 65 kilo.
Ik ben namelijk trots op mijn borsten en mijn billen en wil niet dat daar téveel vanaf gaat.Dus euh, nog maar 4 kilo te gaan.

Helemaal zonder moeite val ik nu een pondje per maand af. Het spectaculaire is dat ik zeker weet dat die pondjes er nooit meer bij zullen komen.Ik heb nu eindelijk door hoe ik gezond leef, zonder honger te lijden en zonder nog aan te komen. Dat alles door Het Mentale Dieetplan.

Als je je inschrijft voor informatie van Het Mentale Dieetplan, krijg je ook al heel veel prima tips, voordat je ook maar iets koopt. Ik kan het je echt van harte aanbevelen. Heel waarschijnlijk ben je nu voor altijd van je overgewicht probleem af.

Klik maar voor meer informatie:

Het Mentale Dieetplan


Heel veel succes en gezondheid gewenst!

10 KILO AFVALLEN EN NOOIT MEER JOJO-EN

Geen opmerkingen: