Pagina's

zondag 4 november 2007

Iedereen zou af en toe een workshop moeten doen

Als je je wilt ontwikkelen en niet op dezelfde plaats blijven waar je zit, dan zou ik af en toe eens een workshopje doen. Of een studie beginnen, een nieuwe hobby nemen, of wat dan ook. Maar het is goed om bezig te blijven. En nu hebben we het dan over workshops.

Gisteren heb ik een workshop in het Mirror Centre in Amsterdam gedaan. Een lezing gevolgd, wat insprerende lessen gekregen, een gesprekje met het fantastisch chanel,Fatin, - heel wijze lessen gekregen- en een balanstraining gedaan met ademhalen, dansen en mediteren. Tussendoor was er de mogelijkheid voor massage en detox voetenbaden. Ook kon je fitnesen of een sauna nemen (alles inclusief). Het is een dagje waar je helemaal van opkikkert. Met veel nieuwe energie ging ik weer naar huis.

Ik kan iedereen aanraden om eens een dagje te proberen. Er wordt via internet heel veel aangeboden. Speciaal wil ik de aandacht vestigen op het Mirror Centre. ik zie op de site dat de balanstrainingen tot eind 2007 op woensdagavond gratis zijn. Er is ook meer: salsa feestjes en yoga onder andere, kijk maar op www.mirrorcentre.nl

Geen opmerkingen: