Pagina's

vrijdag 8 februari 2008

Er schijnt een stralende zon

Mensen word wakker! Er schijnt een stralende zon. Na donkere dagen kunnen we beter het beste van de zon meepikken. Vanaf mijn balkon zie ik de zon vanaf het IJ opkomen.

Mooie dag om mijn balkon op te schonen en op te kalefateren. Ik zag het gisteren al aankomen en heb een zak tuinaarde gekocht. Crocussen en Narcissen komen al boven de grond uit. Ook een hangplantje krijgt weer groene blaadjes, maar er is ook viezigheid gekomen in de winter. Aan de slag dus straks. Nu nog even niet want ik schat dat de temperatuur nog maar een paar graden boven nul is.

In de tussentijd ga ik een krentenbrood kneden. Ik heb sinds enkele weken weer goed zuurdesem in huis. Daarna ga ik het hoognodige detox voetenbad nemen, Want gisteren heeft mijn dochter mijn haren geverfd. Haarverf blijft toch een bijzonder giftig spul. De gifstoffen er dus zo veel mogelijk uit met het detox voetenbad.

Ik drink nu een extra glas water om de gifstoffen te verwijderen en straks nog een ontgiftend sapje maken met de sapcentrifuge. Daarna hoef ik alleen nog maar te genieten.

Geen opmerkingen: