Pagina's

dinsdag 6 november 2007

River deep, mountain high

Een van de redenen dat het soms niet goed gaat met ons mensen is dat we niet genoeg van ons zelf houden. Onbewust vinden we dat we geluk niet verdienen, dat we het niet waard zijn. Het belangrijkste van alles is om van jezelf te houden. Iedereen die aan zichzelf werkt zou daar mee moeten beginnen.

Ik was in een workshop met Len Doens. Hij had de meest fantastische tip om van jezelf te gaan houden. Om juist ons onbewuste ervan te doordringen dat je van jezelf houdt. Hij zei: "iedereen heeft wel een liefdesliedje waar hij van houdt. Als je dat liedje nou eens mee gaat zingen, maar dan gericht op jezelf." Ik ben dat al een paar dagen aan het doen. Ik garandeer je: je wordt er een stuk gelukkiger van.

(voor workshops met Len Doens zie www.estoy.nl)

Vanmorgen tijdens mijn training op het cross-heart apparaat in mijn sportclub. stond river deep mountain high aan. Ik heb het hardop meegezongen (nog niet helemaal uit volle borst, maar toch hard-gelukkig was ik vooraan in de zaal bezig, zodat anderen in ieder geval niet om konden kijken)Ik heb het helemaal op mijzelf gericht. Ik was nogal slaperig aan mijn fitnessoefeningen begonnen, maar na dit lied voor mezelf kon ik niet meer stoppen!

Hier een stukje tekst van deze song van Tina Turner:

I love you baby like a flower loves the
spring
And I love you baby just like Tina loves to
sing
And I love you baby like a school boy loves
his pet
And I love you baby, river deep mountain
high
Oh yeah you've gotta believe me
River Deep, Mountain High
Do I love you my oh my, oh baby
River deep, mountain high
If I lost you would I cry
Oh how I love you baby, baby, baby, baby


Wil je meer tips? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief. via de volgend pagina:
www.zondergekheid.nl

Geen opmerkingen: